Connect with us

חדשות ומבצעים

חנות מוזיאון נחום גוטמן מציעה משחקים ליום המשפחה

“נחש מי האמן – Guess the artist”, “כתרים מנייר”  ו”תחרות מטוסים”.

לרגל יום המשפחה אשר מצוין השנה ביום שלישי 5.2.19, חנות מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, מציעה משחקים מיוחדים המיועדים לבילוי משפחתי בצוותא ומתאימים מאוד כשי מיוחד ליום המשפחה: “נחש מי האמן – Guess the artist, “כתרים מנייר”  ו“תחרות מטוסים”.

 

“נחש מי האמן – Guess the artist

הינו משחק חוויתי בנושא אמנות, המיועד לבני המשפחה הבוגרים יותר, בגילאי 14 ומעלה. על המשתתפים במשחק, לזהות את האמן המפורסם על סמך 3 רמזים ויזואליים המופיעים על קלפי משחק מעוצבים בצבעוניות מושכת את העין. לאחר שהתגלה האמן ניתן לשתף או לשאול את שאר המשתתפים שאלות על האמן על סמך מידע המוצג בכרטיסיות.

המשחק תוצרת Laurence king publishing מכיל 64 כרטיסיות צבעוניות מעוצבות, מיועד לגילאי 14 + ומחירו 89 ₪.

“כתרים מנייר”

ערכת יצירה המיועדת לגילאי 5 ומעלה, בה ניתן למצוא כל מה שצריך כדי להכין כתרים מעוצבים מנייר קשיח וכך יכולים ההורים והילדים ליהנות מפעילות יצירתית כייפית ומהנה בשעות אחר הצהריים או בסופ”ש. הערכה כוללת 5 כתרים מוכנים ו-5 כתרים לעיצוב חופשי כיד הדמיון הטובה, 6 עפרונות צבעוניים דו צדדים, דף מדבקות אבני חן, 10 גומיות לכתרים.

המשחק תוצרת Tiger Tribe. מיועד לגילאי 5 ומעלה. מחיר: 85 ₪.

 

“תחרות מטוסים”

הינו משחק אווירי מדהים, המיועד לבני 5 + ומשלב בתוכו יצירה ותחרות נחמדה בין בני המשפחה.   על המשתתפים לבחור את המטוס שלהם ולעצבו בעצמם עם מדבקות וטושים המצורפים למשחק. המשתתפים יכולים אף לבחור את אחד ממטוסי הוינטאג’ המעוצבים המצורפים לערכת המשחק. לאחר שנבחרו המטוסים, עוצבו וקושטו, עורכים המשתתפים תחרות הטסת מטוסים לעבר המטרות המצורפות אף הן לערכה. המשיג את הניקוד הגבוה ביותר הוא המנצח בתחרות. במשחק זה יכולים כל בני המשפחה להשתתף יחד ביצירה, כל אחד לפי יכולתו ודמיונו ולאחר מכן להתחרות האחד בשני.

המשחק תוצרת Tiger tribes מגיע עם ערכת יצירה הכוללת דגמי מטוסים, טושים ומדבקות צבעוניות וכן מטרות משחק. מיועד לגילאי 5 ומעלה ומחירו 89 ₪.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

חדשות ומבצעים

למען האדם: הסברו מעלה את כל פרקי “כח המחץ” ליוטיוב

הסדרה מקדימה סרט G.I Joe חדש ובובות פעולה שיגיעו לחנויות.

קורונה בהחלט היה יכול להיות השם של רשע או רשעית בסדרת גיבורי עלה מצוירת. וכוח המחץ בהחלט היו יכולים להיקרא לדגל להילחם בו “למען האדם”. בינתיים, כוח המחץ המקוריים חוזרים בעיקר כדי להילחם בשעמום שהקורונה משית על ילדי העולם. חברת הסברו, ההחליטה להעלות את פרקי הסדרה ששלטה כאן בשנות ה- 80 ל- YouTube. הבסרו פועלת בחלק ברוח התקופה, כשדרות נוספות נפתחות לצפיה בחינם, כגון פיקארד, סמוראי ג’ק, ותוכניות הילדים של אמזון פריים.

הסדרה המקורית לוותה בבובות פעולה שנמכרו בחנויות והפכו ללהיט לא קטן. כיום, הסדרה עולה לרשת על רקע השקת בובת G.I. Joe חדשה, שתגיע לחנויות במקביל לסרט Snake Eyes שיעלה בהמשך השנה לאקרנים בכיכובו של הנרי גולדינג.

כח המחץ או באנגלית G.I Joe היא יחידת חיילים עלית הנלחמת בתאגיד Cobra המרושע. גיבורי התוכנית מצליחים פעם אחר פעם להדוף את תוכניות ההשתלטות על העולם של קוברה, כולל עצירת הניסיון לשלוט במזג האוויר, ליצור נשקים שונים, ולהנדס לוחמים חדשים באופן גנטי.

הסברו היא החברה שהמציאה את מר תפוח אדמה, ומוכרת בזכות המותגים Nerf, מונופול, וצעצועי הרובוטריקים

Continue Reading

חדשות ומבצעים

סדרה חדשה של ברבי כוללת בובות עם מאפיינים פיזיים ותרבותיים שונים

חברת הצעצועים מאטל, יצרנית ברבי, משיקה קווים חדשים של בובות, שמטרתן לעודד בנות ונערות להתחבר לסוגים שונים של נשים ואנשים, ולחוות ולהתוודע לעולם הרחב סביבן.

 

לראשונה תושק בובת ברבי ללא שיער, ברבי כהת עור עם פרוטזה זהובה וברבי עם מחלת העור הנדירה ויטיליגו (בהקת) שיוצרה בליווי צמוד של דרמטולוג, ואשר אב הטיפוס שלה הוצג בשנה שעברה באינסטגרם של ברבי והפך לפוסט הפופולרי ביותר אי פעם בעמוד. בנוסף לראשונה יושקו גם בובות קן עם שיער ארוך וקן ג’ינג’י.

 

כחלק מהמגמה שהחלה כבר ב-2015, ברבי העולמית משלבת עוד ועוד בובות ברבי ובובות קן בעלות מאפיינים תרבותיים, אתניים וגופניים שונים, הכוללת גווני עור, צבעי עיניים, צבעים וטקסטורות שיער שונות, מבני גוף ופנים, וסגנונות אופנתיים מגוונים.

 

בנוסף יושק גם קו חדש של ‘וולנס’ ובריאות שחשוף ילדות ונערות ליתרונות אורח החיים הבריא באמצעות משחק, בין היתר קולקציה זו תכלול בובה שמתרגלת מדיטציה ומיינדפולנס באמצעות חמישה תרגילים שכוללים אפקטים של אור וצליל שמעודדים את הצעירות לנסות התרגול גם בעצמן.

 

ברבי מיוצגת ומשווקת בישראל על ידי חברת יורופאן, כאשר הבובות החדשות מתווספות לבובות שהושקו בשנים האחרונות ובהן ברביות מלאות, ברביות בעלות מבנה “נערי”, ברביות עם מוגבלויות כולל כזו היושבת בכיסא גלגלים ועוד. בובות הברבי כוללות היום חמישה מבני גוף שונים, 22 גווני עור, 76 סגנונות שיער, 94 צבעי שיער ו-13 צבעי עיניים.

 

כאשר, למעלה מ-50% מהברביות שנמכרו בשנה שעברה ברחבי העולם היו ברביות בעלות איזשהו מגוון או שוני. כאשר מתוך ה-10  הכי נמכרות, 7 היו בובות בעלות גיוון, כולל הברבי בכיסא גלגלים – באנגליה זו הייתה הבובה הנמכרת ביותר, והברבי הנמכרת ביותר בכל העולם מהסדרה הזו הייתה ברבי מלאה, בעלת עור כהה ותסרוקת אפרו.

 

כאמור, השנה יושק גם קו חדש של ‘וולנס’ ובריאות שיחשוף ילדות ונערות ליתרונות אורח החיים הבריא באמצעות משחק. בין היתר קולקציה זו תכלול בובה שמתרגלת מדיטציה ומיינדפולנס באמצעות חמישה תרגילים שכוללים אפקטים של קול ואור שמעודדים את הצעירות לנסות התרגול גם בעצמן. זאת מתוך הכרה במגמה ההולכת וגוברת בקרב צעירות בכל העולם לשפר את חייהן ובריאותן, גם במישור הפיזי וגם במישור המנטלי, באמצעות תרגול של יוגה ומדיטציה. כאשר רק בחמש השנים האחרונות תרגול היוגה עלה ב-63% ותרגול מדיטציה ב-90%, ב-2020 החליטו בברבי העולמית להכיר לבנות ונערות את הנושא ולעודד אותן להשקיע בעצמן וברווחתן גם בדרך זו, תוך שהן זוכות לשחק וליישם את הטרנדים שהן רואות סביבן כל העת.

 

בין השאר קו זה יכלול ברביות עם מזרוני יוגה, חישוקים לפעילות גופנית, אימוג’ים המציגים מצבי רוח שונים וכפתור מיוחד בשרשרת שעונדת הברבי שמפעיל הקלטה של חמישה תרגילים מדיטציה המשלבים אור וצליל.

Continue Reading

חדשות ומבצעים

סטימצקי יוצאת במבצע לחברי מועדון של משחק שני ב- 29.90

המבצע כולל משחקי קופסא, פאזלים ומשחקי קלפים

סטימצקי יוצאת במבצע בלעדי לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים לארבעה ימים, בין התאריכים 10-13 ביולי 2019, משחקי קופסא, פאזלים ומשחקי קלפים – משחק שני ב- 29.90, *הזול מבניהם.

 אסנת שפירא, מנהלת מועדון לקוחות סטימצקי: “מועדון הלקוחות של סטימצקי הוא משפחה אחת גדולה, עם למעלה מ- 470,000 חברי מועדון. כחלק ממשפחה גדולה, סטימצקי מכירה בחשיבות של המעגל המשפחתי הקרוב ויוצאת במגוון רחב של מבצעים והטבות לכבוד הקיץ על משחקים המאחדים את המשפחה סביבם. כל זאת במטרה לעודד את הילדים, בני הנוער וההורים לנהל פעילות משותפת.”

 

Continue Reading

הכי נצפים

זכויות שמורות ל- SWISH מבית oVerload