Connect with us

חדשות ומבצעים

הילדים מטפסים על הקירות בקיץ? מתקני ומשחקי חצר

רשת ToysRus משיקה מתקני ומשחקי חצר: מגלשות, טרמפולינות, מתקני טיפוס ועוד

למי שיש ילדים יודע שבימי הקיץ משחקים על פי רוב מחוץ לבית, בגני שעשועים או בחצר הבית, בגינה. לרגל פתיחת "עונת השעשועים" משיקה טויס אר אס מגוון רחב של מתקנים, צעצועים ומשחקים לחצר הבית או למרפסת.

לדברי סיגל כספי מנכ"ל טויס אר אס: "אנו בטויס אר אס ממליצים להורים לבדוק שלושה פרמטרים חשובים, לפני קניית מתקני החצר: גיל הילדים, בטיחות המתקנים וגודל החצר/המרפסת.

עוד מסרה כספי: "הקיץ אנו מציעים מגוון רחב של מתקנים ומשחקי חצר במחירים מוזלים. במיוחד פופולאריים: טרמפולינות, מתקני טיפוס ובתי משחק".

מתקני החצר של טויס אר אס מתאימים לילדים מגילאי שנה עד 12 והם עוזרים בהתפתחות מוטורית, פיתוח מיומנויות חשיבה, מסייעות בפיתוח תפישה מרחבית, שליטה, התמודדות מול פחדים ועוד. מתקני החצר של טויס אר אס עומדים בתקני הבטיחות הנדרשים.

מחירים לדוגמא ברשת טויס אר אס: בתי משחק לחצר– החל מ.199.90 ₪ טרמפולינות עם רשת – החל מ 399.9 ₪, מתקני טיפוס- החל מ 2999.90 ₪ (המחירים המצוינים הם לאחר ההנחה או לאחר מבצע קופון ללא כפל).

לרגל עונת הקיץ יוצאת רשת Toys R us במבצע בלעדי באתר האפליקציה של הרשת על מחלקת מוצרי החצר במסגרתם: מוצעים מגוון פריטים בהנחה של עד 30% (ללא כפל מבצעים) למשך שבוע ימים בין התאריכים 29.3.18-5.4.18.

חדשות ומבצעים

ערכת יצירה של מסכות קורונה

ערכת תפירה לילדים הכוללת מכונת תפירה אמיתית וחומרים ליצירת 11 מסכות בד מעוצבות לילדים. !!

לדברי מאיה גולדשטיין מנהלת השיווק של הקבוצה "אנחנו משתדלים תמיד לחשוב בפיתוח של מוצר חדש על הזווית של הילדים. מה הם יכולים לעצב וליצור לבד, ואיזה ערך מוסף זה יעניק להם. בימים אלא, עם המצב הבריאותי המתפתח במדינת ישראל, וההנחיות ללבישת מסכות פנים גם לילדים, החלטנו לקחת את הרעיון צעד אחד קדימה, ולא להחליט עבור הילדים איזה צבע או דוגמא הם אוהבים, אלא לאפשר להם לעצב לבד את המסכות שלהם, ובכך גם להעניק להם מימד נוסף של עצמאות, וכמובן את חדוות היצירה"

הערכה מוצעת במחיר המתחיל ב- 150-שח

המשך לקרוא

חדשות ומבצעים

חלום של ילדים גדולים: מכונית Hot Wheels הופכת לרכב אמיתי

בסדרת הדוקו-ריאליטי של Netflix, "מוסך הפלאים", מתבקש צוות משדרגי המכוניות לבצע משימה שנשמעת לקוחה מעולם האגדות – לקחת מכונית צעצוע של Hot Wheels וליצור העתק מדויק שלה, רק בגודל אמיתי. הצוות עושה את זה ובגדול.

מדובר בדגם של מכונית המשחק בשם Splitting Image, אחד מהדגמים הנמכרים של המשחק מאז שהושק ב- 1969. זהו דגם ייחודי שתכננו מעצבי מכוניות אמיתיים, אך רק בעולם הצעצועים הצליח "לעלות על הכביש" הרכב למעשה מחולק לשני תאים נפרדים, כשבמרכזו מנוע גדול עם צינורות פליטה העוברים לאורכו בין שני התאים. המכונית יוצרה עד 1971, חזרה לביקור קטן כחלק מקידום מכירות של Shell, ולאחר מכן נמכרה שוב רק בחגיגות ה- 25 (בשנת 1993) ובגרסת אספנים בשנת 2002.

בדגם העולם האמיתי שנבנה בסדרה נעשה שימוש במכונית קורבט שחלקה העליון הוסרה ונבנה מחדש באמצעות פיברגלס. תאי הזכוכית שהותאמו הותקנו על ציר לפתיחה קדימה ואחורה, וצינורות מפלט התקנו במיוחד כמו בדגם המקורי. התוצאה מרשימה, ואת הרכב, כולל רישיון הרכב שלו בארה"ב, ניתן כעת לרכוש במחיר של 150,00 דולר.

המשחק הוט ווליס הוא משחק להרכבת מסלול מירוצים אליו משוגרות מכוניות באמצעות משגר. המטרה היא לאתגר את המכוניות במסלולים מורכבים ככל הניתן ואף לקיים תחרויות בין מכוניות. המשחק מלווה ילדים כבר עשרות יותר מ- 50 שנים, והוא זוכה לפריחה מחודש בין היתר בזכות אפליקציות משחק ותוספים חדשים

המשך לקרוא

מבצעים על צעצועים ומשחקים

מבצעי "ביחד מהבית" באתר הצעצועים אמיגו

חת קטגוריית המבצעים האתר ניתן יהיה למצוא מגוון ענק של הנחות ומבצעים על המותגים המובילים ביותר בארץ ובעולם

לדוגמא:

·         מגוון ערכות פליימוביל ודמויות החל מ 19.90 שח, ערכת פליימוביל חדר בית חולים ב 69.90 שח (במקום 104.90 שח)

·         כל סדרת הטריוויה המשפחתית החדשה של משחקי יצירה ב 29.90 שח בלבד (במקום 49 שח)

·         כל סדרת מדע בפעולה ב 29.90 שח בלבד

·         דמויות פאואר ריינג'רס ב 79 שח (במקום 89 שח)

·         מבצע על ערכת נרף סלינג סטרייק ב 49 שח בלבד (במקום 79 שח)

·         ערכת פליי דו החיים בעיר כבאית כיבוי אש ב 109 שח (במקום 159 שח)

·         דמות מיי ליטל פוני בתוך כרכרה ב 79.90 שח (במקום 119 שח)

בנוסף, הנחות רבות על המותגים מיי ליטל פוני, סטאר וורס, גיבורי מארוול, נרף, כוח פיג'יי פליי דו ועוד

משלוח חינם מעל 150 שח !

המשך לקרוא

הכי נצפים

זכויות שמורות ל- SWISH מבית oVerload