Connect with us

חדשות ומבצעים

במסגרת עונת ישראל צרפת 2018: The French Gaming Challenge

מוזמנים לקחת חלק במרתון להמצאת משחקי וידאו בליווי מנטורים מומחים

7 בספטמבר 2018, במכון הצרפתי בתל אביב

האקתון לפיתוח משחקים ללימוד השפה הצרפתית יתקיים לראשונה בישראל במכון הצרפתי בתל אביב!

מוזמנים לקחת חלק במרתון להמצאת משחקי וידאו

בליווי מנטורים מומחים

תחרות ההאקתון תתקיים בתאריכים 6-7 בספטמבר 2018, במסגרת ה- DLD, יריד החדשנות של ת”א. מטרת ההאקתון היא לפתח גישה חדשנית, אינטואיטיבית ומהנה ללימוד צרפתית.

במטרה לקדם את הדימוי הדינמי והחדשני של השפה הצרפתית, המכון הצרפתי בתל אביב יקיים בארץ תחרות האקתון ראשונה מסוגה –”The French Gaming Challenge”.

במסגרת האירוע צוותים שיירשמו מראש וכן אנשים פרטיים, מתחומים שונים, יגיעו למקום ויעבדו במשך 27 שעות ברצף על פיתוח משחק וידאו המיועד לטלפון חכם, מחשב, אינטרנט או כל פלטפורמה דיגיטלית אחרת, וכל זאת במטרה לשפר את חווית לימוד השפה הצרפתית, ובייחוד את חוויית הדיבור.

ההרשמה להאקתון פתוחה עד לתאריך 18 באוגוסט 2018 באתר האינטרנט https://www.frenchgaminghackathon.com/. מוזמנים להרשם: סטארטאפים בתחום, מפתחי משחקים עצמאיים, מורים לצרפתית, מעצבי חווית וממשק משתמש, וכל מי שחושב שיש לו את הידע לתרום לאתגר. ההרשמה היא ללא תשלום וכל אחד יכול לקחת בה חלק, ללא הגבלת גיל וללא קשר להכשרה מקצועית והשכלה. כל צוות לא יעלה על 6 איש.

בזמן התחרות יוקצה אזור מנוחה עם מזרונים ושקי שינה, וכן יסופק אוכל ושתייה (גם לטבעונים) ואפילו תועבר סדנת יוגה!.

ביום שישי, 7 בספטמבר, הקהל הרחב מוזמן להגיע בשעה 10:00 להצגת הפרוייקטים ולאחר מכן להכרזה על הפרוייקט המנצח.

הצוותים שנרשמו והתקבלו להשתתף בהאקתון יעבדו במרוץ חדשנות “נגד השעון” בליווי מנטורים המומחים בניהול פרויקטים וגיבוש רעיונות בתחומים הרלוונטיים. חבר שופטים מומחים שנבחרו על ידי שגרירות צרפת בישראל, יבחרו ברעיונות המקוריים והחדשניים אשר מפתחיהם יזכו בפרסים:

  • פרס ראשון: 6 כרטיסי טיסה תל אביב/פריז כולל לינה כדי להציג את הפרויקט לאנשי מקצוע ב”איל דה פרנס”, אזור המטרופולין של פריז.
  • פרס שני: שעונים חכמים (Huawei Watch 2) לכל חברי הצוות הזוכה.
  • פרס שלישי: קורסי צרפתית שיועברו על ידי מורי המכון הצרפתי בתל אביב, בכיתה ואון-ליין.

האירוע מתקיים במסגרת העונה המשולבת ישראל-צרפת 2018, אשר במסגרתה מתקיימים למעלה מ-120 אירועים במגוון תחומים: חינוך, כלכלה, מדע, חדשנות, תיאטרון, מוסיקה, ספרות, מחול, קולנוע ואמנות עכשווית.

** האירוע מיועד לנרשמים בלבד הלוקחים חלק בתחרות

כתובת אתר האינטרנט: https://www.frenchgaminghackathon.com/

פייסבוק: https://www.facebook.com/events/209662799744583/

כתובת האירוע: המכון הצרפתי, שדרות רוטשילד 7, תל אביב.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

חדשות ומבצעים

למען האדם: הסברו מעלה את כל פרקי “כח המחץ” ליוטיוב

הסדרה מקדימה סרט G.I Joe חדש ובובות פעולה שיגיעו לחנויות.

קורונה בהחלט היה יכול להיות השם של רשע או רשעית בסדרת גיבורי עלה מצוירת. וכוח המחץ בהחלט היו יכולים להיקרא לדגל להילחם בו “למען האדם”. בינתיים, כוח המחץ המקוריים חוזרים בעיקר כדי להילחם בשעמום שהקורונה משית על ילדי העולם. חברת הסברו, ההחליטה להעלות את פרקי הסדרה ששלטה כאן בשנות ה- 80 ל- YouTube. הבסרו פועלת בחלק ברוח התקופה, כשדרות נוספות נפתחות לצפיה בחינם, כגון פיקארד, סמוראי ג’ק, ותוכניות הילדים של אמזון פריים.

הסדרה המקורית לוותה בבובות פעולה שנמכרו בחנויות והפכו ללהיט לא קטן. כיום, הסדרה עולה לרשת על רקע השקת בובת G.I. Joe חדשה, שתגיע לחנויות במקביל לסרט Snake Eyes שיעלה בהמשך השנה לאקרנים בכיכובו של הנרי גולדינג.

כח המחץ או באנגלית G.I Joe היא יחידת חיילים עלית הנלחמת בתאגיד Cobra המרושע. גיבורי התוכנית מצליחים פעם אחר פעם להדוף את תוכניות ההשתלטות על העולם של קוברה, כולל עצירת הניסיון לשלוט במזג האוויר, ליצור נשקים שונים, ולהנדס לוחמים חדשים באופן גנטי.

הסברו היא החברה שהמציאה את מר תפוח אדמה, ומוכרת בזכות המותגים Nerf, מונופול, וצעצועי הרובוטריקים

Continue Reading

חדשות ומבצעים

סדרה חדשה של ברבי כוללת בובות עם מאפיינים פיזיים ותרבותיים שונים

חברת הצעצועים מאטל, יצרנית ברבי, משיקה קווים חדשים של בובות, שמטרתן לעודד בנות ונערות להתחבר לסוגים שונים של נשים ואנשים, ולחוות ולהתוודע לעולם הרחב סביבן.

 

לראשונה תושק בובת ברבי ללא שיער, ברבי כהת עור עם פרוטזה זהובה וברבי עם מחלת העור הנדירה ויטיליגו (בהקת) שיוצרה בליווי צמוד של דרמטולוג, ואשר אב הטיפוס שלה הוצג בשנה שעברה באינסטגרם של ברבי והפך לפוסט הפופולרי ביותר אי פעם בעמוד. בנוסף לראשונה יושקו גם בובות קן עם שיער ארוך וקן ג’ינג’י.

 

כחלק מהמגמה שהחלה כבר ב-2015, ברבי העולמית משלבת עוד ועוד בובות ברבי ובובות קן בעלות מאפיינים תרבותיים, אתניים וגופניים שונים, הכוללת גווני עור, צבעי עיניים, צבעים וטקסטורות שיער שונות, מבני גוף ופנים, וסגנונות אופנתיים מגוונים.

 

בנוסף יושק גם קו חדש של ‘וולנס’ ובריאות שחשוף ילדות ונערות ליתרונות אורח החיים הבריא באמצעות משחק, בין היתר קולקציה זו תכלול בובה שמתרגלת מדיטציה ומיינדפולנס באמצעות חמישה תרגילים שכוללים אפקטים של אור וצליל שמעודדים את הצעירות לנסות התרגול גם בעצמן.

 

ברבי מיוצגת ומשווקת בישראל על ידי חברת יורופאן, כאשר הבובות החדשות מתווספות לבובות שהושקו בשנים האחרונות ובהן ברביות מלאות, ברביות בעלות מבנה “נערי”, ברביות עם מוגבלויות כולל כזו היושבת בכיסא גלגלים ועוד. בובות הברבי כוללות היום חמישה מבני גוף שונים, 22 גווני עור, 76 סגנונות שיער, 94 צבעי שיער ו-13 צבעי עיניים.

 

כאשר, למעלה מ-50% מהברביות שנמכרו בשנה שעברה ברחבי העולם היו ברביות בעלות איזשהו מגוון או שוני. כאשר מתוך ה-10  הכי נמכרות, 7 היו בובות בעלות גיוון, כולל הברבי בכיסא גלגלים – באנגליה זו הייתה הבובה הנמכרת ביותר, והברבי הנמכרת ביותר בכל העולם מהסדרה הזו הייתה ברבי מלאה, בעלת עור כהה ותסרוקת אפרו.

 

כאמור, השנה יושק גם קו חדש של ‘וולנס’ ובריאות שיחשוף ילדות ונערות ליתרונות אורח החיים הבריא באמצעות משחק. בין היתר קולקציה זו תכלול בובה שמתרגלת מדיטציה ומיינדפולנס באמצעות חמישה תרגילים שכוללים אפקטים של קול ואור שמעודדים את הצעירות לנסות התרגול גם בעצמן. זאת מתוך הכרה במגמה ההולכת וגוברת בקרב צעירות בכל העולם לשפר את חייהן ובריאותן, גם במישור הפיזי וגם במישור המנטלי, באמצעות תרגול של יוגה ומדיטציה. כאשר רק בחמש השנים האחרונות תרגול היוגה עלה ב-63% ותרגול מדיטציה ב-90%, ב-2020 החליטו בברבי העולמית להכיר לבנות ונערות את הנושא ולעודד אותן להשקיע בעצמן וברווחתן גם בדרך זו, תוך שהן זוכות לשחק וליישם את הטרנדים שהן רואות סביבן כל העת.

 

בין השאר קו זה יכלול ברביות עם מזרוני יוגה, חישוקים לפעילות גופנית, אימוג’ים המציגים מצבי רוח שונים וכפתור מיוחד בשרשרת שעונדת הברבי שמפעיל הקלטה של חמישה תרגילים מדיטציה המשלבים אור וצליל.

Continue Reading

חדשות ומבצעים

סטימצקי יוצאת במבצע לחברי מועדון של משחק שני ב- 29.90

המבצע כולל משחקי קופסא, פאזלים ומשחקי קלפים

סטימצקי יוצאת במבצע בלעדי לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים לארבעה ימים, בין התאריכים 10-13 ביולי 2019, משחקי קופסא, פאזלים ומשחקי קלפים – משחק שני ב- 29.90, *הזול מבניהם.

 אסנת שפירא, מנהלת מועדון לקוחות סטימצקי: “מועדון הלקוחות של סטימצקי הוא משפחה אחת גדולה, עם למעלה מ- 470,000 חברי מועדון. כחלק ממשפחה גדולה, סטימצקי מכירה בחשיבות של המעגל המשפחתי הקרוב ויוצאת במגוון רחב של מבצעים והטבות לכבוד הקיץ על משחקים המאחדים את המשפחה סביבם. כל זאת במטרה לעודד את הילדים, בני הנוער וההורים לנהל פעילות משותפת.”

 

Continue Reading

הכי נצפים

זכויות שמורות ל- SWISH מבית oVerload